}

Så var det det där med köksbeslag

Det här med beslag till köket är ju en hel vetenskap i sig, så svårt! Ska man ha knoppar? Ska man ha handtag? Ska man blanda både knoppar och handtag? Och hur ska man i sådana fall blanda dem för att det ska bli snyggt? Hur blir det med den integrerade diskmaskinen, ska man ha ett handtag där, en knopp blir kanske klent? Ska beslagen vara diskreta och små eller stora och synliga?
 
Många frågor är det och inte nog med det, det finns ju typ en miljon snygga beslag också! Ja vi har lite att klura på med andra ord, men vi hade tänkt att ge oss ut och leta redan nu i helgen så förhoppningsvis får vi med oss några hem som vi kan testa. En sak som jag iallfall har bestämt mig är att köksbeslagen ska vara i blankt krom och det är ju ett steg i rätt riktning iallafall haha. 
 
Innan jag skruvar i de nya skåpsluckorna tänker jag använda mig av självhäftande tejp för att se hur de ser ut på plats, ett tips!
 
Allmänt, inspiration |
Upp
}