}

2016-11-09

Vilken morgon...Donald Trump som USAs fyrtiofemte president. Jag är i chock, jag känner mig arg och uppgiven. Vad är det som händer i vår värld? För mig är det obegripligt att människor aktivt väljer att lägga sin röst på honom. Känns som att vi går tillbaka i tiden både vad gäller kvinnosyn och i mäskliga rättigheter. Har vi inte lärt oss någonting av historien? Blir mörkrädd..Vi får hoppas att Donalds kongress är vettigare än Donald själv.
 
Idag spenderar jag förmiddagen här hemma, föreläsningen börjar inte förens klockan 16 så för mig blir det lite serier och plugg från soffan vilket jag absolut inte har något emot denna vinterdag. Senare blir det en promenad för att hämta ut ett köksbeslag som jag har beställt från superfront. Blir spännande att se hur den gör sig mot luckorna.
 
 
 
 
 
 
Allmänt |
Upp
}