}

Fri-yay!

 
Idag är jag ledig från skolan vilket resulterade i en lång och härlig sovmorgon, perfekt start på en fredag!
Tänk att det är helg igen, veckorna verkligen bara swishar förbi, helt sjukt! Men skönt samtidigt, den här helgen är verkligen efterlängtad även om jag ska jobba några timmar imorgon.
Idag har jag massor med saker som står på agendan, ikväll är vi bjudna hem till mamma för att fira hennes sambo som fyller år (kommer nog bli jättetrevligt, älskar kalas!), så måste därför gå ner på stan för att leta present. Har ingen aning om vad jag ska köpa, ett par skinnhandskar? En flask rött? Parfym? Svårt sånt där.
 
Utöver presentletande tänkte jag ta itu med en ordentlig storstädning av lägenheten. Längesen golven fick sig en omgång med moppen så det tänkte jag prioritera. Men först ett träningspass här hemma eftersom gymmet inte hinns med ikväll.
 
Btw. Här är en låt som går på repeat hemma hos mig just nu. Kommer ni ihåg pocahontas? Den här tjejen gör en grym cover på Colors of the wind, så lyssna! Trevlig fredag alla!   
 
 
 
Allmänt |
Upp
}